måndag 28 februari 2011

En vecka kvar!

Nu är det bara en vecka kvar, och det är inte utan att man börjar känna sig lite nervös...:)

Under veckan som har gått har jag haft sportlov och det har tyvärr inte blivit så mycket skrivande på bloggen. Men tråkigt nog har jag inte kunnat träna så mycket då jag har dragit på mig en förkylning igen. Den är troligen på bättringsvägen, men långt ifrån vad man vill ha en vecka innan start. Men det gäller att vara positiv, äta mycket, sova mycket och få i sig C-vitaminer.

Men i början av veckan sprang jag ett löppass. Det var längesen jag kände mig så pigg i kroppen som då, så förhoppningsvis är det positivt för både Vasalopp och kommande orienteringssäsong.

Nu i veckan hoppas jag på att bli fri från min förskylning och känna mig redo för Vasaloppet, förhoppningsvis hinner jag även med ett kortare pass på skidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar